tisdag 18 januari 2011

USA 2011 del 4

Ok. Mässan är slut, vi har lämnat Anaheim.
Men lite smått och gott har hunnits med iaf...

Lördagen tillbringades på mässan, och jag fotade hejvilt! Hade lånat Viktors grymma 60D, så det var inte så svårt.
Frampå eftermiddagen var man rätt mör, och vi sket i mässan och åkte till ett stort köpcentrum.
Tyvärr var det inte samma som vi var på förra det var mycket grymmare, men detta fick duga.
Shoppa lite, letade som vanligt intensivt efter en viss grej, som verkar vara helt slut i hela nordamerika! Bummer!

Käkade lite Panda Express lunch/middag eller nåt, och sen åkte vi bort till Chris, det var ju dags för min tatuering!
Och så blev det!

Var det skönt? Nej.
Gjorde det superont? Nej, förutom precis vid armvecket.
Blev det bra? Hell yeah!

Anyway...
Söndag blev det, och jag sov en stund extra, eftersom jag hade skön feber av tatueringen, och säkert rent allmänt förkyld av den onda AC'n överallt.
Hade ett litet möte med goa Mattias på Toontrack, och sen åkte jag bort till de andra på mässan.
Vi var där en stund, Jouni köpte oväntat nog en till virvel och ett gäng andra grejer... ;)

Dumpade på hotellet, och sen tog vi bilen bort till WalMart och lite sånt.
Vi avlutade Anaheim-vistelsen på Hooters. Mycket trevligt. Helt ok mat, trevliga och söta servitriser.
Viktor var inte kontaktbar delar av tiden... 

Nåväl. Måndag, och avfärd från hotellet tidigt, mot Valencia och Remo-fabriken.
Lite sena blev vi, eftersom Ubbe körde vilse... Mohaha!
Väldigt trevlig runttur med deras chefsutvecklare Herbie, sen lunch med ledningen!
Awesome!

Halva gänget åkte sen till Magic Mountain för att åka bergochdalbanor, och formodligen kräkas, jag Jouni och Patrick drog in till stan och besökte lite musikaffärer i sommarvärmen!
Och sen har vi oxå besökt Ziv på WEST LA MUSIC, där Jouni betalat motsvarande statsskulden i nya prylar.

Nu sitter jag på hotellet Days Inn på Sunset Boulevard, mitt i smeten så att säga.
Gratis internet fanns det oxå!
I morgon väntar DW-fabriken, och sen... Sen åker vi hem! Hurra!

1 kommentar: