onsdag 19 januari 2011

USA 2011 del 5

Sista dagen här i LA....

Ska bli så otroligt skönt att komma hem, så du anar inte!
Vi gick ut och käkade lite igår kväll, burgare, som vanligt. Sjukt trött på hamburgare nu.
Sen skulle vi ta en liten promenad, men hamnade mitt i en stor filminspelning till nya Mupparna-filmen!

Så mitt i gatan stod Marshall, från How I Met Your Mother, och Amy Adams från bl.a. Förhäxad-filmen och dansade med flera hundra statister!
Hela Hollywood blvd var avstängd! Lite kul. Han var för övrigt helt sjukt usel på att dansa...

Sen gick vi hem.

Och så blev det morgon igen...! Complimentary Breakfast vid poolen. Rostmacka med sylt och lite jos. Typ så...
Helt ok, räcker för mig.
Sen in i bilen alla sju! Alltså, nu är även Ubbe, Ludde och Marcus från Svensk Musik med oxå.

Vi drog iväg, först till Pro Drums, som är en helt fantastisk trumaffär av den gamla skolan.
De har... ALLT!
Så pass att Jouni köpte sig en virvel. För 2500.... DOLLAR! Galning!

Sen åkte vi ort mot Oxnard, och gick en stund på deras enorma outlet.
Lunch på Subway.
Som vanligt blir man så sjukt mätt i det här landet... Fast det var gott!

Sen till DW, och de var nog lika trötta som vi!
Fast det var kul, och vi fick se en del riktigt spännande grejer.
Och lite kläder kom visst med hem... :)

Anyway, jag har packat, och vill mest bara sätta mig på planet och åka hem.
Så är det.

Inga kommentarer: