lördag 15 januari 2011

USA 2011 del 3

Ok.
Vi är alltså i Anaheim, en förort till Los Angeles, kan man väl säga.
Här ligger mässan som går av stapeln i Anaheim Convention Center.

Vi började torsdagen med att ta en taxi till nämna ställe, för att gå till Will Call först, där man hämtar ut sina passérkort. Sen knallade vi in på mässan, och jag tog mig snabbt bort till DW's monter, och hängde där en stund. Kollade runt lite, men insåg att det strax var dags att åka till Chris, där Viktor och jag skulle tatuera oss! Nu gick det lite fortare att köra dit än vad Ubbe sagt, och Chris var sen, så vi fick en timme i solen.
Skönt. Runt 25° i skuggan...!

Anyway, Chris började med Viktor, och det tog tid. LÅÅÅÅÅÅÅNG tid!
Så pass lång tid att jag inte hann med att göra min! Meh!
Det blir i morgon i stället.

Tillbaka till hotellet. Jag, Jouni och Patrick tog med Markus från Svensk Musik och käkade på Red Robin, värsta familjestället där alla fördomar mot amerikanska familjer besannas.
Sen skulle vi vidare till The Galaxy, där det var en John Bonham / Led Zeppelin-tribute.
Jag orkade inte det, utan släppte av de andra där, och körde hem och sov i stället.

Vaknar upp nästa dag med hög feber, och hostar upp lungorna, iaf känns det så.
Mår riktigt dåligt och ligger kvar i sängen. Som tur är har jag hittat en filt som kan ersätta täcket, för täcket var nog mer lämpat för typ ishotellet eller nåt... Helt stört varmt!

Låg hela dagen, sjukt uttråkad.

Dock, frampå kvällen kom jag iaf ut, då det var middag med DW, Larry, Nels och en ny förmåga i deras stall.
Mycket trevligt. Vi var på Jazz Café på DisneyLand. Grym mat, första gången jag ätit gumbo!

Ubbe körde hem mig efter, och nu är det dags att sova, efter att ha fått en liten pratstund med min älskade fru!
Nu = sovdags!

p o k

Inga kommentarer: