söndag 20 september 2009

Söndag, en dag för latmaskeri

Bra på att blogga? Jag? Bah....!

Har ju haft fullt upp, lixom...!
Jag har övningkört med Hanna, alltså, ge er inte ut i trafiken, Hanna kör bil! ;)
Närå, hon var jätteduktig. Det kommer inte ta så lång tid det här, tror jag.

Jag har lagt trummor på en låt till nya WOA-plattan. Det gick bra.

Jag har varit på Logic-seminarie i Stockholm. Kul, hyfsat lärorikt, och så.

Jag har träffat Robban och Lars, vi hade band-lunch i fredags.
Alldeles för sällan vi träffas, Work of Art, faktiskt. Men det var som vanligt supertrevligt.
Robban hade lite nyheter om lite grejer, vi pratade om schema för nya plattan, och lite sånt.
Video-inspelning pratades det oxå om.

Vi har varit på bröllop, Malin och Henrik har gift sig.
Lååååååång middag, men det var trevligt. Elin & Ida sjöng en sväng på festen, vilket var kanon, trots dåliga förutsättningar med PA:t.

Och idag har vi slappat och ätit pizza.

Så! Dags för nästa vecka!

Inga kommentarer: