söndag 23 augusti 2009

Hylla Får

Hurra för mig! Jag fyller 33 idag, i nästan en timme till!

Så, vad bjöd dagen på?
Huvudvärk, till att börja med, alltid lika roligt. Ska nog ringa nån i morgon, nån naprapatare eller så.
Morgongos med fru och dotter, sen ringde farmor, och skämdes, för hon hade glömt skicka min present. Ingen fara på taket. Sen ringde Anders och sa grattis, hej, vi kommer om typ en och en halv timme och bjuder på lunch! Okay... snabbstäd, och fixa, sen trevligt umgänge.
Jag och Anders åkte till Krova och köpte mat, de var ovanligt snabba, bara 45 minuter idag... :)

Anyway, jag har haft supertrevligt, helt utan kalas och tårta. Vad kan vara bättre än familjen och bästa kompisen, helt opretentiöst? Sen har jag fått typ 70 gratulationer på Facebook!

Nu har Maja somnat mellan oss, och jag tänker födelsedagsmoffla en bunke Häagen-Daz Strawberry & Cream.

Puss & Godnatt!

Inga kommentarer: