lördag 2 maj 2009

Singelpappa

En otroligt fin lördag som denna, så är det såklart möhippa för Therese!
Såklart, varför skulle vi ha en ledig dag ihop? *bitter*
Hoppas att de får kul. Maja uppskattar INTE att mamma är borta, och jag tappade farten lite...

Jonas kom och tog en kopp kaffe, och han var helt sänkt! Såg för jävlig ut, och mådde han ens lite som han såg ut var han nog sjuk. Så, han fick åka hem och sova istället. Han kanske skulle komma ner på eftermiddagen istället. Maja och jag tänkte passa på att åka till tippen med lite skräp från fönsterbytet. Jo, tjena!

KÖ! Verkligen! Typ 15 bilar i kö utanför tippen! WTF!?
Icke!

Så, då tänkte jag, vi åker till COOP bygg, och kollar på en gungställning. Tjena, inte en ledig parkeringsplats så långt ögat nådde... :(
Så vi åkte hem igen, och kollar på Emil, samtidigt som jag letar ny katalysator till Mercan.
Stort hål i den nuvarande! Bad...
Måste oxå få tag på Kenny, min mekaniker, eftersom jag inte är bilmek, inte ens lite.

Så nu då? Huvudvärken kommer krypande, Maja är trött och grinig, och det är jättefint väder ute... Blir väl film och somna, skulle jag tro!

Och nu skriker Maja.... :|

Inga kommentarer: