torsdag 30 april 2009

Fredag, igen, fast på en torsdag!

Jag har betalt räkningar. Halvkul. Eller, nä, inte ens lite, även om det var halvhyfsat lite den här månaden.
Men, solen skiner, jag har bara rätt ont i huvudet, och i morgon är jag ledig!
Eller, jo, Maria kommer och ska få hjälp med sin dator som hon köpt av mig, Jonas kommer och ska hjälpa mig på tomten, Elin ska kanske iväg och göra nåt som Therese inte får veta (!), mm, mm.
I morgon ska stenplattorna upp ur marken, och vi börjar gräva för trall.

Helgen som var bjöd på fönstermontering med Håkan, och ni må tro att det blev snyggt!

Jäklar! I går, när jag mitt i huvudvärken bestämde mig för att röja bort skräpet på framsidan, kom granne Marianne fram och tittade. Hon tyckte det var rart.... :)
Dessutom kollade hon inomhus, och gillade det! Skönt.... eller nåt.

Eftersom jag inte skriver varje dag nu, blir det skönt osammanhängande, men viktigt att ta upp:

Elin är bäst i världen!

Skriver mer sen, kanske...

Inga kommentarer: