tisdag 5 maj 2009

Korv Stroganoff



Idag var det bandlunch, med Robban och Lars. Mycket trevligt, vi träffas tyvärr lite för sällan.


Idag, hur som helst, pratade vi mest om nya skivan, och jag fick tummen upp av Lars för mina två låtar jag skickade! Där höjdes självförtroendet en smula... :)
Vi käkade som oftast indiskt, på vaddennuheter-indiska resturangen. Jag åt Beef Curry.
Gott!
Robban var lite sen, men det gjorde inget. Vi pratade lite bassist till plattan, Biondo-turné och uteplats.
Sen var det en ok dag, ovanligt lite huvudvärk! Trist väder dock...
Fick igenom en order som släpat sen januari! Bu! Fast bra, såklart!

Åkte hem, tåg, såklart, och somnade, som jag helt plötsligt har börjat göra! Hemskt irriterande!
Kom hem, var helt själv! Just det, Elin åkte till Västerås med Ida och Maja. Jaha, det är så... tyst att komma hem då. Trist, och så känns det som om man måste städa, vilket suger.

Så, jag fixar med lite tvätt och kör korv stroganoff!

I morgon, dock... Då ska jag på Lars Vegas Trio på Mosebacke! Wo-hoo!

Inga kommentarer: