torsdag 7 maj 2009

Lååååång dag.

Idag är det torsdag.
Jojo, bara en dag kvar på veckan!

Igår dock, då var det onsdag! då var jag med Micke från jobbet på Mosebacke och såg:
Lars Vegas Trio!!!

Who-hoo!

Sjukt bra! Och kul att träffa sin gamla lärare Martin!
Hygglo kille, och grym speed-metal-country-gitarrist!

Anyway, torsdag...
Fick ett astråkigt uppdrag på jobbet, som jag inte klarar av själv, jag behöver hjälp.
Fick kontakt med en kund som förhoppningsvis lägger en grym order.
Skulle äta lunch med Anders, vilket jag glömde bort, kapitalt!
Oops....
Kollegan fick spel, och gick hem tidigare, pga sjukdom, tydligen.
Så det blev rätt lugnt på eftermiddagen.

Åkte hem, och hämtade Maja i kyrkan.
Åkte hem och duschade henne, hon var inte hundraprocentigt fraiché.
Maja är så himla duktig, och är numera nästan helt blöjfri, men idag var olyckan framme...
Nåja, en gång är ingen gång! Dessutom är hon sjukt söt i badmössa!

Sen kom Maria, och jag hjäpte henne med den nya datorn, en vit Macbook.
Lyckades konfigurera trådlöst bredband och massa grejer, not thanks to Telia. :(

När hon gått, och Maja somnat var det dags att ta hand om mount Everest, alltså vår tvätthög.
Vilket jag höll på med tills Elin kom hem, helt sjukt sent!
Styrelsemöte med kören, och jag antar att de pratat om allvarliga grejer, eftersom Elin känns ledsen och på halvbra humör, och att hon kom hem halv tolv! What!?

Nu= Sova

Inga kommentarer: