onsdag 26 september 2012

Uppdatering i kort.

Nu händer det grejer!

Blogga en gång i halvåret är kanske lite väl lamt...

Nåväl. Vi har påbörjat vår utbyggnad, och endera dagen kommer jag skriva vad jag tycker om Enköpings kommuns handläggning av vårt bygglov...
Dock inte idag.

Istället ska jag berätta att vi grävt upp både fram och baksidan, och byggt färdigt boden.
Nytt avlopp är draget, och nästa vecka börjar vi gjuta grund!

Bilder kommer, jag lovar.


I övrigt: Gravid fru, Maja har börjat förskola, jag har börjat jobba på Macsupport i Västerås.

På jobbfronten massor nytt, om vi pratar musikjobb:
Ny platta med Work of Art, Trummor till skiva med Andrée Theander, trummor till skiva med Fergie Fredriksen, trummor till skiva med Claude Weisberg, percussion till låt med Lionville, låtskrivning till gammal hjälte, mixjobb åt Son of a Gun, Logic Masterclass med Kusins kusin, typ.

Nu vill jag spela Xbox.

Inga kommentarer: