onsdag 10 februari 2010

Va fan!

Nu får det fasen vara nog! Sluta snöa! NU!
Grrr...
Såhär: på det varma halvåret fungerar lågtryck som en sorts humörsänkare för mig, iom att jag lätt får huvudvärk. Faktum är jag JÄMT har huvudvärk, i princip, i någon form.

Men värst är det när det är sunkigt väder, lågtryck, blåst och regn. Eller mycket snö.
Gissa om jag har ont i huvvet? moddafocka....

Jag var på en liten tripp till Los Angeles härom månaden. Grymt väder, sol 23-24 grader.
Alltså smällkall vinter tycker urinvånarna i feta suvvar.
Så himla skönt, och dessutom huvudvärksfritt i flera dar!!! När värken väl kom tog den igen lite iofs.

Jag längtar efter våren, nu känner jag mig närmast handlingsförlamad och astrött hela tiden, även om jag kan få ryck på kvällarna och vara rätt effektiv.

Så, nu har jag skrivit av mig lite.

pusskram

Inga kommentarer: