onsdag 9 december 2009

Return to bloggen

Oj vad jag varit dålig på att blogga.
Till mitt försvar har jag varit risig...

Mitt vänstra öra har uppvisat svår smärta, så till den milda grad att jag varit sängliggande och tyckt synd om mig själv.
Öroninflammation - check!
Eksem i hörselgången - check!
Förtjockad trumhinna - check!

Halvkul, eller knappt det ens.

Annars då?
Jo, kören har haft julshow, och den var bra!
Visst, som vanligt är vissa bättre på att sjunga än andra, och vissa är betydligt bättre på scen än andra.
Som vanligt, med andra ord.
Elin var jättebra, och Ida har nog aldrig sjungit bättre!

Nåja, det är över, jag fick chansen att gå och titta som publik för ovanlighetens skull, supertrevligt!
Jag tog med Maria A. Grymt länge sen man var på dejt, haha! ;)

2 kommentarer:

Ida sa...

: ) Tack tack tack!
Ska bli kul att se film & bilder sen!

Anonym sa...

hej!