lördag 28 november 2009

Jul

Nu börjar julen.



Vi, alltså jag och Elin, J & H, M & R och M & M ska på Haga Slotts julbord ikväll!
Supertrevligt, och det brukar ju vara fantastiskt gott!

Ett problem för mig är ju att jag har öroninflammation, som gör så inihelvetes överont så att jag mest vill slå sönder nåt. Eventuellt rycka av örat från huvudet. Kanske en dum idé, vad vet jag...?

Nu har in förstående läkare skrivit ut massor av smärtstillande, vilket är tur, annars skulle jag nog dö.
Plus att jag har en stor plåsterlapp modell kompress över örat, eftersom jag fyller på alsolsprit i örat hela tiden. Snyggt, verkligen! Jag ser ut som jag rymt från mentalsjukhuset och försöker verka normal på ett helt vanligt julbord. Woo-ppa!

Ok, dags för pillerkombination: 1,5 citodon brus, 1 ipren, 1 Kåvepenin. Mums.

Inga kommentarer: