måndag 7 september 2009

"Igår regnade det, men idag är det väder!"

lördag:

Elin åkte till Uppsala för Malins möhippa. Jag å Maja hämtade vid 1-tiden utanför flustret.
Under modern bortavarande gick Maja och jag på bio och såg Mamma & Kråkan.
Bra!
Annars var Maja rätt gnällig, hade växtvärk och fick se på alldeles för mycket film.
Jag gjorde två formar lasagne.

söndag:

Sov rätt länge.
På eftermiddagen åkte vi upp till Tessan och Johan för söndagssoftning.
Maja lekte med Alex, vi beställde pizza från Ricos, som var ok, men inte mer, och det tog galet lång tid!
Efter mat fixade jag ordningp på deras trådlösa internet, en baggis.

När vi kom hem somnade hela familjen i sängen!
Jag vaknade när Johan ringde och berättade att han haft sönder internet... Tog faktiskt en hel halvtimme! :)
Nåja, jag löser det sen.

måndag:
Idag har jag jobbat på Rytmus i Sthlm, lärare i ljudteknik och ensemble.
Hur kul som helst att träffa mina gamla favvislärare, Bengan, Mackan, Roger, osv...!

Fick stressa hem, för att hinna till tankläkaren, Maja hade sitt första besök!
Det gick hur bra som helst!

Nu, sova!

1 kommentar:

Hasse Lindén sa...

Herman my man!
Efter tio år tyckte jag att det var dags för nåt annat. Behöver du en fotograf nån gång så vet du vem du ska prata med :-)
Tusen tack för att du tittade och kommenterade!
Må skägget på dina ovänner växa inåt.
/Hasse