fredag 3 juli 2009

Uppsala

Å så var det fredag!

Maja vaknade halv sju, vilket är en utmärkt tid, bara det att JAG inte hade nån som helst lust att gå upp då. Med några avbrott så fick vi ändå sova till kvart i tio, så det var ju hur skönt som helst.

Frulle, pilla med lite grejer, och sen köra till Uppsala, och arbetsintervju på Populate, ett produktionbolag i reklambranchen.
Det gick nog bra. Eller? Vad vet jag? Jo, det gjorde det. 

?

Sen åkte jag till Örjan och badade, sjukt varmt i hans grymma pool! 28°! Å så snackade vi lite...
Och jag fick hem mina eltrummor, som han har haft ett tag, sådär ett par tre år.

Hem, och jag var nog lite grinig...
Men, jag började skruva trall, och har kommit typ 6 rader, sen började det regna. Och mygga.
Så tog en burk cider och tycker livet känns ok ändå! :)