måndag 18 maj 2009

Åh, vilket party!

Ok, tidsbrist har gjort det en aning svårt att hinna skriva här. Låt oss åtgärda det!

Veckan som var bjöd på övertid, pga att vi (Macoteket) var utställare på LLB, Ljud, Ljus och Bild-mässan i Kista.
Började bygga monter i måndags morse, jag , Mehdi och Peter. Kul! Fast jobbigt...
Tisdagen fortsatte i samma spår, med bygg och fix och installationer på datorer och sånt nördigt.
Var kvar en stund på tisdagen...

Onsdagen öppnade mässan, och vi hade bra tillströmning till vår monter.
Efter typ en timme insåg jag att det var tur att jag hade gympaskor, men att min plattfot inte diggade att stå upp hela tiden. För er som inte vet har jag sveriges plattaste fötter, man kan typ rita en fyrkant med tår på, det är min fot.

Anyway...

Lite bilder från mässan:

Före...


Efter, fast inte riktigt färdiga.

Peter, the filmguy


Vår sångare Lars kollar in tuffa grejer.


På fredagkvällen plockade vi ihop allting, vilket var.... Ja, sen drog vi hem.
Klämde in drygt 30 timmars komptid under veckan.

Lördagen inleddes med ett besök hos frisören, som i mitt fall är Gunilla på Kickan & Co.
Sjukt gravid är hon minsann! Supertrevlig, och kan mitt hår. Sweet....
Snygg som få blev jag, vilket var mycket bra, ehuru vi skulle på bröllop senare på dagen.

Det tråkiga med det var att vi var tvungna att skjutsa Maja till barnvakt. Tris, eftersom jag knappt träffat henne alls den här veckan. Men, hon trivs bra hos kusinerna i Västerås.

Sen då, bröllopet! Johan och Therese gifte sig i Härkeberga kyrka.
Supernajs! Kanontrevligt bröllop, fina var dom, perfekt väder osv.
Festen var supertrevlig! Jag blev bara liiiiite full på fördrinkarna, men det lugnade sig efterhand.
Värre var det för Henrik som somnade i ett träd mot slutet.
Nej, nu blev det ett sånt här långt inlägg som Elin inte gillar. :)

Inga kommentarer: