onsdag 24 november 2010

Crosstrainer

Vem fan uppfann den?
Idiot!

Efter 20 sekunder vill man dö, och efter att ha härdat ut i fem minuter så ÄR jag död.
Nä, lite löpband, och vanliga maskinerna så blev det bra.

Däremot har jag känt mig konstig i kroppen, nästan som febrig.
Helt utan lust eller ork att göra nåt! Och vi som har konsert idag...
Jaja, jag ska göra mig i ordning, får väl vara dubbelt effektiv i morgon istället.

Maja ska vara hos Isebys medans vi gigar, tur att man har goda vänner som ställer upp!
Love ya!

1 kommentar:

Madde sa...

Kan hålla med om att Crosstrainern tar död på en, men den är effektiv och man får ganska fort upp kondisen. Jag har universums sämsta kondis och när jag var duktig och tränade så orkade jag inte ens 10 minuter på den..var som sagt helt slut och innan jag kom in i min svacka i mars (som fortfarande håller i sig) så klarade jag att stå där och trampa i 30 minuter. Jag ökade typ 2 minut i veckan eller något sånt. Men det funkade :) Så kämpa på :)

Kram Madde