söndag 15 november 2009

motion

För typ fyra fem år sen vägde jag betydligt mindre än vad jag idag. Hur mycket är ju inte så speciellt intressant, iaf inte för mig att berätta.
Jag väger 80+... :)

Anyway. Vad hände?
Vi köpte hus, som var befattat med ett mindre problem, nämligen kattkiss.
Lång story kort: Förra ägarna hade kattjävlar, som pissade ner hela nedervåningen, så att vi fick byta ALLA tapet, golv, väggar, golvspån, kök, osv. Det mesta, och inte det billigaste.

Detta tog lite tid, och mycket energi, och det blev mycket snabbmat.
Visst, där grundlade jag lite extra vikt.

Sen, sisådär ett par månader senare plussade vi! Fantastiskt kul!
Fast jag gick inte direkt ner under vår graviditet. 
Och det sitter kvar, alltihopa! Och lite ränta på det. Fasen vad kul.

Så därför måste jag gå och sova nu, för i morgon ska Jonas förnedra mig i Squash.
Kuta kuta, bränna bränna....

Förhoppningsvis kommer jag i min snygga skinnjacka till nästa höst iaf.
Så länge yrkar jag på att jag är kramgo.

pusskram

2 kommentarer:

Ida sa...

Det är du ju! : )

Therese sa...

heja heja, håller tummarna att du kommer i den nästa höst!