fredag 27 november 2009

Jobbig vecka

Jorå.

I helgen kapade jag ett rör med vinkelsplip, fick rejält kast med den, och höll på att såga av hela armen på mig själv. Dumt. Som tur var hade jag tjock tröja på mig som tog den värsta smällen, men ont gjorde det.




















Nu blev det lite fina blåmärken och sårskorpor, ingen större fara.
Ser ut som jag avvärjt stryk från nån som varit väldigt arg, men det kan jag stå ut med.

Vad som är betydligt värre och jobbigare är att jag fått öroninflammation!
Satan i helvete vad det gör ont!
Jag menar, jag är rätt van vid att ha ont, jag har ju ont i huvudet nästan jämt.
Faktiskt så är det ovanligt att jag mår HELT bra, men det är som sagt en vanesak.

Men på riktigt, jag skulle hellre ha migrän jämt än det här! Jag blir helt sänkt och avverkar Citodon på löpande band. Feber? Japp. Snurrig? Jodå, lite. Trött? Ja, fast inte på natten.

Vi ska på julbord på Haga Slott på lördag, och jag lär ju få låta bli öl och snapps, eftersom jag äter penicillin. Om jag över huvudtaget kan åka med! :(
Vi hadfe massor planerat inför veckan, men det har väl gått sådär.
Jag ligger mest i sängen och mår skit, med små ljuspunkter när tabletterna sätter fart igen och verkar.
Lite från Apa till människa...













Klicka på bilden! : )

Hoppas ni mår bättre!

1 kommentar:

Ida sa...

Haha, rolig bild : )