fredag 11 september 2009

Fredag


Jobbade sista dagen på Rytmus idag, iaf för den här gången. Kul har det varit.
Började 12.15, åkte hemifrån strax före elva.
Tankevurpa? Japp!

Navigatorn sa ETA 12.22! Och då åkte Elin Maja och Ida med, för avstjälpning i Kista! Gah! Stress!
Det gick lite fortare än vad jag ville köra, men det känns rätt viktigt att komma i tid som vikarie.

Dumpade familjen och Ida i Kista 11.50, och skulle enligt navigatorn vara framme i Sikla 12.20.
Hm.

Döm min förvåning när jag parkerade 12.02! Då hade jag ändå legat bakom en polisbil halva vägen, vilket kan ha saktat ner min hastighet en smula. Ögontjänare? Japp!

Nåja, färdigundervisat, som sagt. Ljudteknik och gitarr idag.

Åkte sen själv till Kista för att möta upp de andra, och vi åt lite mat och shoppade väldigt lite.
Inget till mig, nästan inget till Elin, och lite nya brallor till Maja.

Sen hem, och kolla på idol, och äta lite chips å dipp! Perfekt!
Nurå? Puh, vet inte, vi borde nog äta middag....
Och städa, och tvätta och .................zzzzzzzzzz

Inga kommentarer: