torsdag 9 april 2009

Långhelg, typ nästan.

Jo, om man faktiskt skriver i bloggen uppdateras den oftare.
Doh!

Vill bara passa på att vädra mina tankar om min kollega. Tyvärr måste jag erkänna att jag är riktigt trött på killen, eller, trött är inte ordet. Mer än en gång (i timmen) funderar jag på att åsamka honom allvarlig skada. Men det kan ju vara något negativt rent professionellt. Typ.
Så jag låter nog bli....

Torsdag innebär att Elin är på kör, vilket det blir rätt mycket av. Ibland är jag så trött på kören, speciellt såhär precis innan projekt. Maja tycker nog som jag, Mamma är ju aldrig hemma...
Fast i slutändan är det ju skitkul, och pengarna gör ju inte ont heller...

Och stressen med projekten, allt måste på nåt sätt alltid fixas i sista stund. Suuuuuuugigt!
Ligger nog ganska bra till ändå, jag ska bara:
göra om introt på Don't stop me now
Lägga acke på Simply the Beast
Byta skinn på trummorna
Märka upp alla stativ, och sätta dit memorylocks

Sen det andra:
typ tappa ett större antal kilo i vikt, ersätt en del av fläsk med muskler'
Klicka mig något mer regelbundet, inte när man ser ut som plupp
äh, det blir bra som det blir!

Måste bara skriva oxå: Igår, på väg till jobbet, det gick sådär, dårå...
Kom iväg lite sent, lämnade Maja, och skulle ta ett senare tåg.
Tåget kommer, jag går på, och sätter igång Heroes, nya avsnittet.
Tåget åker förbi Bålsta, ehh? Tåget åker oxå förbi Sumpan, där jag ska gå av!?
Say what!?!?!
Jaha, fel tåg, skitbra.
Ok, nästa projekt, att faktiskt ta sig till jobbet. Pendel. 40 kr?! Va?
Kostar det så mycket? Ok, bara att tugga i sig. Sen, och man får betala för det.

Jaja, nu ska jag städa lite mer.


Inga kommentarer: