torsdag 2 april 2009

Jo.

Idag då, vaknade med huvudvärk, vilket ni som känner mig vet är lite av mitt signum.
Det kunde inte varit att jag var sjukt snygg eller hade tvättbräda? Närå, migrän och huvudvärk.
Och att jag blir skitsur om jag inte får mat... fråga Tessan, bara...haha.

Tillbaka till jobbet, efter att varit hemma med Maja två dagar igen, hoppas att hon kan hålla sig frisk nu.
Problemet är bara kollegan, som retar gallfeber på mig! Satan, jag pallar inte, utan måste skicka mess till min andra kollega, och föreslår onda saker, som bara nästan är på skämt.

Kommer hem, har fortfarande lika mycket huvudvärk, och Maja vill göra en tårta!
Sagt och gjort, hoppas den blir ok. Hon kladdar, så klart.
Sen sova.
Nu.
Snart iaf.

1 kommentar:

Therese sa...

Nu förstår jag inte alls vad du menar....
He he