lördag 28 mars 2009

Medans Elin är på "fest", jag jag måste skriva så, fast det kanske är jättetrevligt, så städar jag lite, och kollar på Dollhouse samtidigt som jag bloggar lite.

Dagen bjöd på Pannkaksfrukost med Jonas i vanlig lördagsordning, sedan lite snabbt studio-jobb, innan Elin åkte till Gunilla för en klippning. Hon passade på att skaffa lite jobb till Lars, så det var ju bra.
När hon kom hem, åkte hon rätt omgående på sån där barnloppisgrej, och hittade lite kläder till Maja. Bra! Med sig hade hon lillasyster Hanna, som för en gångs skull var helt barnlös!
Smashing!

Under tiden passade Maja på att barbera vår gamla nalle, som av en händelse heter ... Maja!
Vi hittade lite nalle-hår på köksbänken. Snyggt jobbat. Maja verkade bara lite ångerfull, fast inte så farligt. Bra där.

Jag har städat jobbiga ställen, såsom i bokhyllan, i tv-bänken, bland verktygen, i dragskåpen och så. Inte sååååå kul, men det blir ju fint!

I morgon kan det kanske bli tal om typ trädgårdsmässan(?) i Kista! Vi får väl se.


Inga kommentarer: