torsdag 19 februari 2009

Huuk

Redan i går kväll insåg jag min mage inte var min kompis. Vilket innebar 4 timmars sömn, men tapper som jag är (eller hur...) hade jag för avsikt att jobba.

Maja, å andra sidan tyckte var en mycket dålig idé, eftersom hon precis på väg till dagis säger: "Pappa, jag vill kräkas", och var sjukt gnällig och började gråta.

Så, jag fick lov att stanna hemma med världens gnälligaste lilla sötnos...

Elin åkte till jobbet, och kom sedan hem, så att jag kunde åka till LLB-möte i sthlm.
Bra möte, faktiskt.

Kom hem, och Maja har i princip slutat äta, för att istället gnälla. Typiskt sjuk-beteende från hennes sida...

Så... nu hoppas jag att hon håller sig hyfsat frisk i natt, och kan gå på dagis i morgon, annars blir jag hemma i morgon med. Bummer!
Nåja, det viktigaste är att Maja mår bra!

Inga kommentarer: